کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ترکی: حداقل 20 درصد خدمات اداره کل تعاون در دفاتر پیشخوان

19 آبان 1397 ساعت 19:35


"نعمت اله ترکی" در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، با بیان اینکه بازدید از ادارت کل استان هر هفته در دستور کار سازمان مدیریت و برنامه ریزی قرار دارد، اظهار کرد: در طی این بازدید ها، به مشکلات پرسنلی، اداری دستگاه و ارباب رجوع، همچنین بررسی رضایتمندی مردم از عملکرد ادارات رسیدگی می شود.

وی با اشاره به بازدید خود از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افزود: این دستگاه اجرایی با توجه به میزان خدمات رسانی به قشر کم درآمد جامعه (کارگری) و رسیدگی به شکایات مراجعه کنندگان و احقاق حق دادخواست شکات، عملکرد خوبی داشته و رضایتمندی حاصل شده است اما مشکلات دیگری در ساختار سازمانی و نیروی انسانی دارند که باید تجدید نظر شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به ضرورت اجرایی کردن سیاست دولت الکترونیک گفت: هنوز هم سیستم سنتی مکاتبه و بایگانی پرونده ها در این دستگاه حاکم است که در این بازدید،مقرر شد سیستم الکترونیکی را جایگزین روش قدیم کرده و مراجعات را کمتر کنند.

ترکی با اشاره به اینکه 1500 دفتر پیشخوان دولت در سطح استان تهران وجود دارد، افزود: مقرر شد تا حداقل 20 درصد خدمات اداره کل تعاون در قالب دفاتر پیشخوان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بازرسی و نظارت اداره کل تعاون باید به بخش خصوصی واگذار شود، اظهار کرد: انجمن ها، اتحادیه ها و صنوف کارگری بسیاری وجود دارد که می توان کار نظارت و پیگیری ها را به آن ها سپرد چراکه هم خدمات مناسب ارائه و هم نظارت به شکل دقیق انجام می شود.

انتهای پیام./

 


کد مطلب: 1516

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/1516/ترکی-حداقل-20-درصد-خدمات-اداره-کل-تعاون-دفاتر-پیشخوان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir