کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گزارش| بازدید «ترکی» از بهزیستی استان تهران

28 مهر 1397 ساعت 23:11


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، "نعمت اله ترکی" رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به همراه معاون هماهنگی برنامه و بودجه و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی این سازمان از بخش های مختلف سازمان بهزیستی استان تهران بازدید کرده و سپس در نشست بررسی مشکلات این اداره حضور یافتند.

ترکی بازدید خود را با حضور در دبیرخانه بهزیستی و گفتگو با کارکنان دارای معلولیت این سازمان آغاز کرد.

وی همچنین از اتاق مهد کودک و نوجوان، اتاق مصاحبه با مددجو، معاونت بودجه،بخش توانبخشی و پیشگیری سازمان بهزیستی بازدید کرد و خدمت کارکنان بهزیستی را امری مقدس شمرد که اجر معنوی بسیاری دارد.

**گزارش تصویری| بازدید رئیس سازمان مدیریت تهران از اداره کل بهزیستی** در جریان این بازدید مقرر شد؛ تا سازمان مدیریت تهران برای تامین مالی بازسازی طبقات فرسوده ساختمان بهزیستی و ساماندهی املاک و مستغلات این سازمان کمک کند. این ساختمان از زمان پیش از انقلاب ساخته شده و قدمت 65 ساله دارد.

بیات نژاد مدیرکل سازمان بهزیستی استان تهران در جریان بازدید ترکی از طبقات فرسوده سازمان بهزیستی گفت: بخش وسیعی از املاک بهزیستی سند مالکیت نداشته و در خطر تصرف است. دعواهای حقوقی و معارض رسیدگی را طولانی کرده و برای سند دار کردن این املاک 3.5 میلیارد تومان نیاز است.

گفتنی است؛ در جریان این بازدید یکی از کارکنان بهزیستی از پرداخت نشدن اضافه کار گلایه کرد که ترکی در پاسخ گفت: اگر حق اضافه کار همه دستگاه ها پرداخت شده باشد برای شما هم پرداخت شده و من همواره تاکید کرده ام که اضافه کار کارکنان بهزیستی به جهت سختی کار باید 10 درصد بیشتر از کارکنان سایر دستگاه ها باشد.

در ادامه این بازدید از بخش بایگانی پرونده های مددجویان، بیات نژاد از ثبت سیستمی پرونده 80 هزار کودک خبر داد که از زمان شکل گیری بهزیستی بایگانی شده است.

در این بازدید مقرر شد؛ با بازسازی طبقات فرسوده ساختمان بهزیستی، بخشی از فضای مناسب ساختمان به اتاق مصاحبه با مددجویان و بخشی هم برای مددجویان توانبخشی اختصاص یابد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در ادامه از دفتر مهندسی ساختمان بهزیستی بازدید کرد. براساس این گزارش،سازمان بهزیستی به عنوان بهره بردار دو پروژه در حال ساخت مرکز توانبخشی در تهران دارد که مجری طرح سازمان نوسازی است، این پروژه ها 80 درصد پیشرفت دارند.

ترکی در ادامه از مرکز فوریت های اجتماعی (123)سازمان بهزیستی هم بازدید کرد و از نزدیک در جریان اقدامات این مرکز و خدمات آن ها قرار گرفت. 

 

انتهای پیام./


کد مطلب: 1429

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/1429/گزارش-بازدید-ترکی-بهزیستی-استان-تهران

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir