کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

21 هزار کیلومتر گاز رسانی در تهران| تمام شهرک های صنعتی گازدار می شوند

1 مهر 1397 ساعت 9:03


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران چهل و چهارمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران صبح روز یکشنبه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با انتقاد از اتاق اصناف گفت که هنوز برنامه ای برای موضوع اقتصاد مقاومتی به ستاد ارائه نشده است. ترکی در ادامه جلسه از شرکت گاز خواست گزارش خود را رسما ارائه کند.

نماینده اداره گاز تهران اعلام کرد: در استان تهران 47 درصد گاز در بخش خانگی مصرف داریم که در دستور کارما کاهش هدر رفت گاز و گازرسانی به روستاهای باقی مانده (52 روستا) در استان است. اما باید این نکته را هم بگویم که تحقق برنامه های گاز استان تهران در اکثر شهرستان هاجلوتر از برنامه ها بوده است. اما متاسفانه در برخی از بخش ها شهرداری ها و اداره کل راه کمک نمی کنند بعنوان مثال در ورامین اگر نتوانیم طبق برنامه جلو برویم احتمال قطع گاز در این شهر را خواهیم داشت که این مشکل برای فیروز کوه هم است.

وی با اشاره به مشکلات موجود در گاز تهران گفت: متاسفانه تعداد پرونده های سرقت گاز پس از هدفمندی یارانه رو به افزایش است که رسیدگی آن در دادگاه زمان زیادی می برد. مشکل دیگر موضوع مقاوم سازی و مدیریت بحران است که اگر بودجه ها محقق شود تا پایان سال 98 تمام ایستگاه های گاز استان تحت پوشش شتاب گذاری برود. 

در ادامه جلسه اعلام شد که گاز رسانی شهرک صنعتی قرچک تا پایان سال گازرسانی شود.

مقیمی استاندار تهران گفت: باید مشکل شهرک ها برای گاز رسانی برطرف شود. زمان زیادی هم طول نکشد.

به گزارش خبرگار سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران هم اکنون 21 هزار کیلومتر شبکه گازرسانی در استان تهران با یک میلیون و 243 هزار علمک گاز ایجاد شده و 5.5 میلیون واحد تحت پوشش گاز رسانی هستند.

در سند چشم انداز کیفیت خدمات گاز رسانی، گسترش پژوهش و بکارگیری فن آوری های برتر در تجهیزات و فرایند های سازمانی، بهبود بهره وری و افزایش نوآوری در ارائه خدمات گاز رسانی و نگهداری و فرهنگ سازی مصرف بهینه در دستور کار گاز تهران است.

 

انتهای پیام./


کد مطلب: 1355

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/1355/21-هزار-کیلومتر-گاز-رسانی-تهران-تمام-شهرک-های-صنعتی-گازدار-می-شوند

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir