کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جزئیات همایش بین المللی ساماندهی سیاسی فضا و اداره بهینه شهر تهران

18 اسفند 1394 ساعت 11:09


به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، اولین روز از همایش بین المللی ساماندهی سیاسی فضا و اداره بهینه شهر تهران به همت دانشگاه تربیت مدرس تهران و با حضور سردار یحی رحیم صفوی دبیر همایش، سید حسین هاشمی استاندار تهران، محمدباقر قالیباف شهردار تهران، نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، محمدتقی احمدی رئیس دانشگاه تربیت مدرس، پژمان معاون وزیر راه و شهرسازی، دائمی معاون وزیر نیرو و جمعی از اساتید معتبر کشورهای فرانسه، آلمان، اتریش، هلند برگزار شد.

در این همایش سه مقاله علمی ارائه شد که یکی از آن ها مقاله "بررسی قوانین حاکم، تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری و تبعات اجرایی آن در استان تهران" بود که از سوی آقایان نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و شهرام عدالتی رئیس انجمن های تخصصی و صاحب نظران توسعه استان تهران ارائه شد.

در بخش بعدی این همایش اساتید کشورهای شرکت کننده  پیرامون مدیریت پایتخت ها، جایگاه مسائل زیست محیطی در کلان شهرها، چالش ها و راهکارهای تهران از دید مدیران شهری به ایراد سخنرانی پرداختند و پنل های تخصصی همچون اقتصاد در ساماندهی کلان شهر تهران برگزار شد.

بر اساس این گزارش عصر سه شنبه اختتامیه این همایش با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران برگزارشده و با اعلام نتایج این همایش از برگزیدگان مقالات تقدیر می شود.

پدافند غیرعامل، مسائل مربوط به ساماندهی سیاسی فضا، پیشگیری از تهدیدات زیست محیطی، ساماندهی مدیریت هوشمند تهران، مدیریت پهنه کلان شهر تهران از جمله موضوعاتی است که در پنل های تخصصی این همایش در روز اختتامیه مطرح خواهد شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 125

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/125/جزئیات-همایش-بین-المللی-ساماندهی-سیاسی-فضا-اداره-بهینه-شهر-تهران

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir