کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افزايش 40 درصدي بودجه استان در سال 95

18 اسفند 1394 ساعت 11:47


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران؛ نعمت الله تركي با اشاره به تخصيص 50 درصدي بودجه هاي عمراني تاكنون در استان تهران گفت:‌ همچنين بودجه هاي جاري تا 100 درصد تخصيص مي يابد و همه تعهدات در افتتاح 50 پروژه مصوب سفر رييس جمهور به استان تهران تا پايان سال 95عملياتي خواهد شد.

رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان تهران افزود:‌براي سال آينده بودجه ملي مورد توجهي تا بيش از 2 هزار ميليارد تومان پيش بيني شده است كه به جز بودجه هاي مصوب سفر رييس جمهور را شامل مي شود.

وي با بيان اينكه 105 پروژه براي واگذاري به بخش خصوصي  در استان تهران آماده است تصريح كرد:براي واگذاري اين پروژه ها اطلاع رساني شده است و قرار شد كارگروه ها تا پايان سال فعال شوند و طبق آيين نامه پروژه ها در سال 95 شروع به واگذاري شوند.

تركي ادامه داد:‌تا كنون با حدود 5 كشور براي سرمايه گذاري در بخش هاي مختلف در استان مذاكره شده و حدود‌ 10 ميليارد دلار  سرمايه گذاري در بخش هاي برق، انرژي، تصفيه خانه فاضلاب، هتلينگ، مترو، قطار شهري و حمل و نقل با كشورهاي ديگر پيش بيني مي شود.

به گفته رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان،با احتساب مصوبات سفر رييس جمهور حدود 40 درصد افزايش بودجه استان در سال 95 مواجه خواهيم بود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 121

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/121/افزايش-40-درصدي-بودجه-استان-سال-95

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir