کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اجرای 730 مصوبه در استان تهران/ 75 درصد بودجه تهران را حقوق می دهیم

16 تير 1397 ساعت 9:50


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران نعمت الله تركي در  هفتمین جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه استان تهران که صبح روز شنبه برگزار شد با اشاره به پيگيري اجراي مصوبات سفر استاندار تهران به ١٦شهرستان استان تهران گفت: در این سفرها، ٧٣٠ مصوبه داشتیم كه که مصوبات ۱۳ شهرستان اجرایی شده است.  

وي افزود: شهرستان بهارستان با ١٠٠ درصد اجراي تعهدات تا خردادماه ٩٧، بيشترين ميزان اجراي مصوبات سفر استاندار را در بين شهرستان هاي استان دارد.

به گفته رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان تهران ٢٠٠ ميليارد تومان اعتبار  ۷۳۰ مصوبه١٦ شهرستان استان تهران به جز تهران، ري و شميرانات است.

ترکی به رعايت اصل تطبيق برنامه هاي اقتصاد مقاومتي استان با برنامه ششم توسعه اشاره کرد و گفت: از سال ٩٧ توازن منطقه اي در بخش عمراني و برنامه ريزي در بودجه در نظر گرفته شده است. بودجه جاري استان تهران ٦٥٠ ميليارد تومان است كه ٥٠٠ ميليارد تومان آن صرف پرداخت حقوق و دستمزد (پيماني، رسمي و قراردادي) مي شود.

وي به اصلاح هزينه بودجه جاري در دستگاه ها براي سال ٩٧ اشاره كرد و افزود:دولت تدبير و اميد شفاف ترين بودجه جاري و عمراني را از سال٩٢ تاكنون داشته است.

در ادامه این جلسه نوربخش عسگري، معاون هماهنگي امور برنامه و بودجه سازمان مديريت و برنامه ريزي استان تهران گفت: در توزيع اعتبارات سال ٩٧؛ طبق ماده ٨٠ قانون برنامه ششم با هدف كنترل و كاهش آسيب هاي اجتماعي(طلاق، اعتياد، مفاسد اجتماعي، حاشيه نشيني، كودكان كار و زنان سرپرست خانوار) ٤٥٠ ميليارد تومان اعتبار براي كل كشور پيش بيني شده است.

وي به منابع در نظر گرفته شده براي تكميل طرح هاي كشاورزي، حمل و نقل عمومي، كارورزي و جوانان، بازسازي و نوسازي صنايع و اشتغالزايي هم اشاره كرد.

معاون سازمان مديريت و برنامه ريزي استان تهران گفت: كارشناسان دستگاه هاي اجرايي استان تهران مي توانند بودجه ريزي عملياتي را در سطح كشور مديريت كنند.

انتهای پیام. /


کد مطلب: 1177

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/1177/اجرای-730-مصوبه-استان-تهران-75-درصد-بودجه-حقوق-می-دهیم

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir