کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مرحوم «حمیدزاده» دانشمندی برجسته بود

13 تير 1397 ساعت 7:33


به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران؛ پیش از ظهر امروز، مراسم یادبود مرحوم "حجت الاسلام و المسلمین اکبر حمیدزاده" مشاور رئیس سازمان مدیریت تهران در امور فرهنگی و امام جماعت سازمان با حضور خانواده و بستگان آن مرحوم در نمازخانه سازمان مدیریت تهران برگزار شد.

"نعمت اله ترکی"در این مراسم با گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس، مرحوم حمیدزاده را دانشمندی برجسته خواند که خدمات بزرگی به یادگار گذاشته است.

وی گفت: با مرحوم حمیدزاده 15 سال پیش آشنا شدم، از همان زمان که برای توسعه استان تهران به دنبال جذب افراد نخبه بودیم.روز اول که وی را دیدم به قلبم نشست.آدم ها دو گونه هستند یا برای شهرت کار می کنند یا برای محبوبیت. شهرت زودگذر است و این محبوبیت است که می ماند. مرحوم حمیدزاده محبوب بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در ادامه به فضایل برجسته مرحوم حمیدزاده اشاره کرد و افزود: خداوند خدمتگزاران به خلق را خودش انتخاب می کند و روایت است که ملائک اسم آن فرد را برای خدمت رسانی صدا می کنند. این مرحوم هم محبوب دل ها بود و خدمتگزار و برای شهرت کار نمی کرد، به هیچ فرد و مسئولی بدهی نداشت و در جمع مسئولان لشکری و کشوری همواره حضور داشت و انتقادهای تندی می کرد و از هیچ چیز نمی ترسید.

ترکی با بیان اینکه ما ناراحت از دست دادن و خوشحال از زندگی خوب و پر از تقوای ایشان هستیم، گفت: مرحوم حمیدزاده فردی شجاع، ساده زیست بود که جایگزینی برای چنین افرادی کمتر اتفاق می افتد. در طول خدمتش در سازمان مدیریت تهران، هیچ وقت گلایه فردی را به من نکرد، تفسیرهای قابل فهمی از قرآن داشت و آثار ارزشمندی از خود بر جای گذاشته است که باید مستندی از آن تهیه شود.

وی برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگانشان آرزوی صبر کرد و گفت: امیدواریم خداوند همه ما را جز خدمتگزاران به خلق صدا زند.

انتهای پیام./


کد مطلب: 1175

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/1175/مرحوم-حمیدزاده-دانشمندی-برجسته

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir