کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ضرب الاجل 6 ماهه برای تعیین و تکلیف واحدهای نیمه فعال حوزه کشاورزی

11 تير 1397 ساعت 11:37


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران نعمت الله ترکی در جلسه اقتصاد مقاومتی استان تهران با اشاره به راه اندازي پايانه صادراتي محصولات كشاورزي و پايانه صادراتي گل و گياه در استان تهران گفت: توسعه كشت هاي گلخانه اي در سال ٩٦ بسيار خوب پيش رفت و اين اقدامات در سال ٩٧ ادامه مي يابد.

وي ساماندهي و توسعه واحدهاي دامداري استان تهران را مهم دانست و افزود:ساماندهي واحدها به ويژه واحدهاي غيرفعال و نيمه فعال  از اهداف توليد به ويژه دربخش گوشت قرمز است.

رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان تهران با اشاره به رويكرد اخير دشمنان تصريح كرد: ذخيره سازي اقلام مورد نياز در حوزه كشاورزي و بخش توليد بايد مورد توجه باشد.

تركي با اشاره به گزارش اداره جهادكشاورزي استان در خصوص اينكه ١٠ درصد واحدهاي كشاورزي غيرفعال،نيمه تمام و نيمه فعال است، گفت: واحدهاي نيمه تمام نيمه فعال و غيرفعال در حوزه كشاورزي بايد به سرعت طي ٦ ماه تعيين تكليف شوند.

رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان تهران افزود: در واحدهاي صنعتي و كشاورزي ارتباط با دانشگاه ها و مراكز پژوهشي بايد افزايش يابد و يكي از سياست هاي ابلاغي مقام معظم رهبري هم توجه به واحدهاي دانش بنيان است.

 انتهای پیام./


کد مطلب: 1163

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/1163/ضرب-الاجل-6-ماهه-تعیین-تکلیف-واحدهای-نیمه-فعال-حوزه-کشاورزی

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir