کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تدوین برنامه عملیاتی سند ششم توسعه استان تهران تا پایان خرداد ماه

1 خرداد 1397 ساعت 8:49


نعمت الله ترکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، اظهار کرد: اولویت اول سازمان، تهیه سند برنامه ششم توسعه است که در استان تهران اين سند تدوین شده و تا بخش عملیاتی برای حوزه شهرستان ها پیش رفته است.

وي با بيان اينكه كار تدوين سند توسعه در ١٦ شهرستان استان تهران با همكاري كميته برنامه ريزي شهرستانها پيش رفته است، افزود: تا پايان خردادماه اين سند نهايي مي شود و بعد از آن برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان در ادامه گفت: نقشه فعالیت های دستگاه های اجرایی در  استان تهران كه قرار است عملیاتي شوند،سند توسعه برنامه ششم استان تهران است.

به گفته تركي؛ در این سند توسعه، سه اولویت وجود دارد که اولین آن طبق ماده 27 برنامه ششم توسعه، توسعه روستاها با رویکرد اشتغال است، سهم رویکرد اشتغالی در سال جاری حدود 126 هزار نفر برای استان تهران است.

وي در خصوص اولويت دوم سند ادامه داد: از این ارقام برای 67 روستا توسعه و اشتغال در نظر گرفته شده است و تا پایان برنامه ششم توسعه قرار است براي 340 روستا در بخش توسعه و اشتغال، سندی راهبردی تهیه شود تا بتواند مشکلات موجود در استان را حل کند.

رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان تأكيد كرد: برنامه ریزی، توسعه و فعالیت هایی که هر یک از دستگاه ها دارند باید بر مبنای سند آمایشی استان تهران باشد.

ترکی افزود: بحث سند بودجه عملیاتی برای استان تهران و کل کشور هم سومین اولویت ما است که در آن مبنای عملکرد بر اساس بودجه  برنامه ریزی شده و طبق این برنامه، ارزیابی دستگاه ها براساس خدمت بیشتر به مردم  و رضایتمندی آن ها است.

انتهای پیام./


کد مطلب: 1105

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/1105/تدوین-برنامه-عملیاتی-سند-ششم-توسعه-استان-تهران-پایان-خرداد-ماه

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir