کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نشست آموزشی مسئولان تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد سرشماری کشاورزی استان تهران برگزار شد

22 مهر 1403 ساعت 15:30

نشست آموزشی مسئولان تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد سرشماری کشاورزی استان تهران، 22 مهرماه به صورت برخط و غیر حضوری برگزار شد.




در این نشست آموزشی «مسعود افشین» معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و مسولین روابط عمومی فرمانداری‌های شهرستان‌های استان تهران حضور داشتند.
معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در سخنانی اظهار داشت: آخرین سرشماری کشاورزی در سال 1393 انجام شده و این سرشماری، ششمین سرشماری کشاورزی کشور به شمار می رود که هدف از اجرای آن فراهم کردن اطلاعات لازم برای برنامه ریزی صحیح در بخش کشاورزی خواهد بود.
قائم مقام مدیر اجرایی طرح سرشماری کشاورزی در استان تهران با اشاره به اجرای سرشماری در استان تهران همزمان باسراسر کشور، افزود: حوزه های کاری ماموران آمارگیر در شهرستان های استان مشخص شده و براساس آن سازمان اجرایی در سایر رده ها اعم از کارشناسان، معاونین فنی و رده های ستادی و پشتیبانی شکل گرفته و شرح وظایف تعیین شده است. بدین ترتیب حدود 300 نفر در رده های اجرایی مختلف سرشماری اعم از آمارگیر، کارشناس، معاون فنی و رده های ستادی حضور خواهند داشت.
وی افزود: عملیات میدانی سرشماری از 12 آبان ماه به مدت 45 روز خواهد بود و ماموران سرشماری اطلاعات بیش از 60 هزار بهره بردار در استان تهران را پرسش و ثبت خواهند کرد.
وی یادآور شد: بر اساس فرمان رئیس جمهور محترم، تمامی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مربوطه از جمله فرمانداری های استان تهران و بخش های زیرمجموعه، همکاری و تعامل سازنده ای در اجرای ششمین سرشماری کشاورزی خواهند داشت و انشالله با همکاری هم شاهد اجرای مطلوب و با کیفیت این سرشماری در استان تهران خواهیم بود.
در ادامه این جلسه «علی رسولی» مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد سرشماری کشاورزی استان تهران نکات کلیدی در حوزه تبلیغات و اطلاع‌رسانی، ترغیب و اعتماد‌سازی، جلب مشارکت پاسخگویان و ارتقای فرهنگ آماری بیان کرد.
 


کد مطلب: 7026

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/gallery/7026/1/نشست-آموزشی-مسئولان-تبلیغات-اطلاع-رسانی-ستاد-سرشماری-کشاورزی-استان-تهران-برگزار

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir