کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازدید رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی از مرکز آزمایشگاهی پزشکی قانونی

12 ارديبهشت 1403 ساعت 19:04

«سید محمدرضا گلدانی» رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، ۱۲ اردیبهشت ماه از مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی دیدن کرد.


در این بازدید که «مهدی فروزش» مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران، «حشمت الله سلیمانی» معاون هماهنگی برنامه و بودجه و «حمید رضا مرادی» رییس حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران حضور داشتند،  از بخشهای مختلف مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی و همچنین بخشهای درحال افتتاح بازدید شد.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در این بازدید با پزشکان و متخصصان مرکز یادشده گفت و‌ گو‌ کرد و از نزدیک در جریان فعالیت ها، حساسیت ها و مشکلات مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی قرار گرفت.
وی از کوشش های گروه پزشکان و متخصصان این مرکز که با امکانات موجود، به نحو شایسته به خدمتگزاری می پردازند، قدردانی کرد.
«گلدانی» افزود: همکاری و پیگیری های لازم برای جذب نیرو و تجهیزات آزمایشگاهی در چارچوب قوانین و‌ مقررات انجام خواهد شد.
«مهدی فروزش» مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران در ابتدای این بازدید، با تشریح وضعیت نیروی انسانی متخصص و اعتبارات محدود خواستار توجه بیشتر به مهمترین مرجع  آزمایشگاهی پزشکی قانونی در کشور شد.
وی افزود: در سال گذشته ۲۶۰ هزار پرونده مربوط به استان تهران در این مرکز رسیدگی شد که نسبت به سایر استان ها، حجم قابل توجه ای را شامل می شود.
وی یادآور شد: در آزمایشگاه‌های ژنتیک پزشکی قانونی سالانه ۱۵ تا ۲۰ هزار پرونده ژنتیکی رسیدگی می شود.
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: آزمایشگاه‌های ژنتیک از سال ۱۳۷۴ در سازمان پزشکی قانونی ایران ایجاد شد و از سال ۱۳۸۶ این آزمایشگاه‌ها به دستگاه‌های پیشرفته ژنتیک آنالایزر مجهز شد و اکنون این سازمان گسترده‌ترین شبکه آزمایشگاهی کشور در حوزه ژنتیک را در اختیار دارد.
 


کد مطلب: 6874

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/gallery/6874/1/بازدید-رییس-سازمان-مدیریت-برنامه-ریزی-مرکز-آزمایشگاهی-پزشکی-قانونی

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir