انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
به همت مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان مدیریت

۹۷ هزار نفر ساعت آموزش در سال ۹۹ انجام شد

از ابتدای سال‌ جاری تاکنون بیش از ۱۲ هزار نفر از کارکنان و مدیران دولتی آموزش دیده‌اند
مدیر مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از انجام بیش از ۹۷ هزار نفر ساعت آموزش از ابتدای سال‌جاری تاکنون در این مرکز خبر داد.
۹۷  هزار نفر ساعت آموزش در سال ۹۹  انجام شد
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، محمدرضا همایی ابیانه در ابتدای جلسه کمیته اعتبارسنجی برای موسسات آموزشی کارمندان دولت با اعلام این خبر گفت:«با برگزاری 206 دوره آموزش حضوری و غیرحضوری از ابتدای سال‌‌جاری تاکنون بیش از 12 هزار نفر از کارکنان و مدیران دولتی آموزش دیده‌اند».
وی افزود:«با شیوع بیماری کرونا در کشور بسیار نگران برگزاری کلاس‌های حضوری بودیم اما با تدبیر اندیشیده شده و راهکار برگزاری آنلاین کلاس‌ها توانستیم بیش از 35 درصد میزان آموزش‌ها را در سال‌جاری افزایش دهیم و با این شرایط به‌طور کامل وفق یابیم».
همایی ابیانه ادامه داد:«بیش از 90 درصد آموزش‌ها در سال جاری غیرحضوری برگزار شده و تنها 10 درصد به صورت حضوری بوده در صورتی که در سال گذشته این آمار تقریبا به صورت معکوس بود و تنها 8 درصد آموزش‌ها غیرحضوری و 92 درصد به صورت حضوری برگزار شد».
وی با اشاره به استقبال مخاطبان از آموزش‌های غیرحضوری افزود:«با ارزان‌تر شدن بهای آموزش‌ها در فضای مجازی استقبال بیشتری از سوی مخاطبان صورت گرفت اما در ماه جاری متاسفانه با قطع سرور اینترنت به مشکلاتی برخوردیم و نتوانستیم پاسخگوی مخاطبان باشیم».
مدیر مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در ادامه با اشاره به فعالیت 66 موسسه دارای گواهی از این مرکز در استان تهران گفت:«گزارش عملکرد در 9 ماه گذشته نشان می‌دهد یک میلیون و 700 هزار نفر ساعت آموزش در این موسسات برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی انجام شده است».
گفتنی است، در این جلسه صدور گواهی‌نامه،  درخواست 4 موسسه بررسی شد که در نهایت مجوز فعالیت برای 2  موسسه صادر شد.
 
https://thmporg.ir/vdcd.s0k2yt0xxa26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما