انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران با همکاری بنیاد ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی و موسسه فرهنگ و هنر در محیط مجازی «نخستین رویداد جذب سرمایه در حوزه فناوری‌های فرهنگی» را برگزار می‌کند.
رویدادی برای توسعه اقتصاد خلاق و فناوری‌های فرهنگی
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، مهندس اکبر شیرکوند دبیر رویداد و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران، هدف از برگزاری این رویداد را  شناسایی کسب و کارهای نوپا در حوزه فناوری های فرهنگی بعنوان منابع خلاق سرمایه­‌پذیر و اتصال آنها به سرمایه­‌گذاران تخصصی بیان کرد.
شیرکوند گفت: از ویژگی­های‌ این رویداد، حضور سرمایه­‌گذاران معتبر و مراکز مهم حمایتی صنایع خلاق است که امید به نتایج مطلوب رویداد را بسیار تقویت می­کند. سرمایه­‌گذاران بخش خصوصی، صندوق اعتباری هنر، صندوق کارآفرینی امید، مدیران مراکز رشد، مدیران شتابدهنده­‌های تخصصی، مدیران صندوق­های خطرپذیر، مدیران ارشد دولتی از دستگاه­های ستادی و اجرایی کشور و... به میدان آمده­‌اند تا شاهد رویدادی موثر باشیم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران در ادامه گفت: فراخوان شناسایی ایده­‌های نوآورانه و فناورانه با محوریت فناوری­‌های نوین دیجیتال سرمایه­‌پذیر در محورهای سینما، پویانمایی و تئاتر، چاپ و نشر و رسانه­‌های خبری، هنرهای تجسمی، مد و لباس، تبلیغات، دکوراسیون و معماری، موسیقی، بازی­های رایانه­‌های و صنایع سرگرمی تنظیم شده و اطلاع­ رسانی گسترده‌­ای در حال انجام است.
علاقه­‌مندان برای ثبت­‌نام در این رویداد می­‌توانند به وبسایت www.abrezendegi.ir مراجعه کنند و اطلاعات تکمیلی لازم را نیز دریافت نمایند. همچنین، دبیرخانه رویداد به کسب­ وکارهای منتخب، مشاوره­‌های تخصصی ارائه خواهد داد. دبیر رویداد اضافه کرد؛کسب ­وکارهای متقاضی، در طی فرایند داوری توسط اساتید و متخصصان امر، مورد ارزیابی قرار گرفته و نهایتاً بهترین­‌ها به مرحله نهایی راه می­یابند تا در موعد برگزاری رویداد، ایده­‌های کارآفرینی و طرح­های کسب­ وکار خود را به سرمایه­‌گذاران معرفی کنند. برنامه­‌های ویژه­‌ای برای بازتاب رویداد تدارک دیده شده تا عموم علاقه­‌مندان بتوانند در جریان رویداد قرار گیرند. همچنین با هماهنگی به‌­عمل آمده، چند کسب­ وکار منتخب رویداد به برنامه تلوزیونی «میدون» معرفی خواهند شد. یادآور می­شود زمان ثبت نام از 30 آذر تا 30 دی ماه 1399 و زمان برگزاری رویداد بهمن ماه 1399 در  محل «آسمان نمای گنبد مینا» در تهران خواهد بود.
https://thmporg.ir/vdcj.meifuqeyasfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما