انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از رفع تصرف سه میلیون متر مربع از اراضی دولتی ظرف هشت ماهه امسال از فروردین تا آبان خبر داد.
رفع تصرف از سه میلیون متر مربع اراضی دولتی و ملی در استان تهران
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهرن به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان تهران، خلیل محبت‌خواه؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از رفع تصرف سه میلیون مترمربع از اراضی دولتی ظرف هشت ماهه امسال از فروردین تا آبان خبر داد.
وی این اقدام را در کشور بی‌نظیر دانسته و با اعلام اینکه بیشترین رفع تصرف به حوزه‌های شرق تهران بالاخص دماوند و پردیس و شمیرانات مربوط می‌شود گفت: «148 مورد گزارش رفع تصرف طی هشت ماهه اخیر نشان از تلاش بی‌وقفه یگان حفاظت از اراضی این اداره کل و تعامل با حوزه املاک و حقوقی و دستگاههای اجرایی و انتظامی استان می‌باشد».
وی افزود: «حوزه املاک و حقوقی و یگان حفاظت از اراضی در تمام وضعیت‌های قرمز و نارنجی و یا تعطیلات رسمی و نوروزی مشغول به کار هستند و حفظ بیت المال و حراست از انفال عمومی کشور خط قرمز این اداره کل است».
محبت‌خواه در پایان خاطرنشان کرد: «با معرفی فرمانده جدید یگان حفاظت از اراضی این اداره کل (سرهنگ پیروندی) طی هفته جاری و تعامل با یگان‌های حفاظت از اراضی جهاد کشاورزی و منابع طبیعی فصل جدیدی از کار در حوزه راه و شهرسازی استان تهران در چهار ماه باقیمانده تا پایان سال جاری، گشوده شده است».
https://thmporg.ir/vdcb.5bsurhbgfiupr.html
منبع : اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان تهران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما