انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: شهرستان بهارستان را بعنوان محروم ترین شهرستان استان تهران معرفی کردیم.
عدالتی: بهارستان؛ محروم‌ترین شهرستان استان تهران معرفی شد
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران شهرام عدالتی در مورد آخرین وضعیت شهرستان بهارستان گفت: در حوزه شهرستان‌ها با توجه به فقر و ضعفی که در زیرساختهای نظام شهری، خدماتی، تاسیسات و تجهیزات به ویژه در غرب و جنوب غرب استان، وجود دارد در بودجه ۱۴۰۰ به دنبال افزایش سهم شهرستان های استان بودیم و بیشترین توجه ممکن را به بهارستان، ورامین و شهریار معطوف کردیم.

وی افزود: براساس ابلاغی که از سوی وزارت کشور برای معرفی یک شهرستان ضعیف در استان صورت گرفت ، ما شهرستان بهارستان را به عنوان یکی از 31 شهرستان محروم و کمتر توسعه یافته کشور معرفی و سند ویژه توسعه این شهرستان را تدوین کردیم  .

شهرام عدالتی اظهارکرد: امیدواریم چالش های اداری سیاسی استان تهران در این شهرستان با رویکردهای برنامه ریزی و بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد حل شود. البته این توجه نه تنها در زمینه‌ تامین بودجه شهرستان بوده بلکه در بحث مولدسازی دارایی‌های دولت و تعیین تکلیف شهرک‌های خصوصی که پس از گذشت 9 سال از ابلاغ مصوبه های دولتی هم پیگیری شده است.
https://thmporg.ir/vdcg.q9nrak9zypr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما